NOTA DE INCEPUT: Ma uit constant la emisiunea “Vacation House for Free”.
In industria web design, intotdeauna principala preocupare a celor care intentioneaza sa isi promoveze afacerea prin intermediul construirii unui website este costul unui astfel de proiect. Si asta, din punctul de vedere al rezultatului final, nu este o abordare corecta.
Atunci cand discutiile despre crearea unei identitati online a afacerii porneste de la costul estimat, automat se vor pierde detalii pretioase care puteau genera un plus in eficienta proiectului.
Abordarea corecta este oferita de o singura idee: care este rezultatul dorit? In acest sens vin cu cateva argumente care va vor demonstra faptul ca pretul unui site web nu poate fi standardizat…
- Atunci cand vorbim despre crearea unui website intra automat in prim plan mai multe elemente: construirea si customizarea unui site sunt servicii nu produse; implicarea mai multor oameni pentru a determina cat mai aproape de adevar mesajul si impactul asteptat al siteului; construirea unui site in cele mai multe cazuri nu se opreste, eforturile de a-l pastra in prima linie din punct de vedere al vizibilitatii si atractivitatii nu se opresc.
- Construirea unui website in mod corect tine cont de foarte multe variabile. Articolul intitulat “Pasii siteului corect” explica foarte bine acest lucru. Exact acei pasi din articol sunt esentiali in determinarea valorii unui site pentru ca pot exista 30 de intrebari sau variante care pot aduce optiunea finala. Complexitatea siteului determinata prin planificare determina valoarea.
- Aici nu trebuie sa uitam si de timpul de executie, de prestare a serviciilor solicitate. Aspectele expuse la punctul de mai sus sunt determinante in stabilirea termenului limita.
- Atunci cand reusesti sa determini mai intai valoarea cea mai inalta a proiectului, adica ce experienta ar trebui sa ofere vizitatorului poti spune ca ai ajuns in punctul in care determine bugetul rezervat acestui proiect. Sau, atunci cand ai un buget deja stabilit, urmaresti sa maximizezi eficienta elementelor planificarii pentru a fi cat mai aproape de tinta finala.
Nu uitati! Siteul nu este un produs, este un serviciu. In el se investesc idei, timp, ore de munca, idei de dezvoltare continua si in ultimul rand bani! Ce ne dorim in final de la un astfel de proiect: tot ce am investit mai sus sa genereze rezultate palpabile pentru afacerea promovata…
Sunt de parere ca intrebarea “cat costa un site?” nu are un raspuns fix, dar privind subiectiv acest SERVICIU veti putea determina cat de EFICIENT va fi pentru afacerea dumneavoastra… Aici este adevaratul pret!
Asadar, vorbim despre costuri generate de acest serviciu sau despre un proiect care va aduce venituri suplimentare afacerii dumneavoastra?
Leave a Reply