0728.451.993
contact@rt-web.ro

Mic dejun digital: SEO, PPC, Marketing Afiliat

webdesign

Mic dejun digital: SEO, PPC, Marketing Afiliat

rt-web seo ppc ma

Daca cititi acest articol dimineata, luati o cafea buna, adaugati o lingurita digitala de SEO si asezati-va comod…

Pe 28 septembrie 2017 am luat parte la “Digital Breakfast”. Doamna Maria Borteanu (Digital Experts Hub Romania) a pus bazele acestui proiect, in care ai ocazia sa interactionezi cu oameni de la care poti afla multe informatii utile, in drumul tau spre vizibilitate online.

Sloganul meu este “Imaginea dumneavoastra trebuie sa fie memorabilia!”, iar participarea la acest eveniment mi-a intarit convingerea ca acesta este mesajul care trebuie transmis celor care doresc sa creasca, de aceea va prezint cateva idei…

Tema acestui eveniment a fost despre cum sa generezi mai mult trafic online, aplicand tehnici precum SEO, PPC si Marketing Afiliat. Nu sunt singurele discutii care mi-au dezvaluit noutati. Pana atunci va prezint cum vad eu lucrurile dupa ce mi-am completat cunostintele dobandite pana acum.

Toata lumea vrea sa fie pe prima pagina pe Google

Prima conditie este ca cel care se adreseaza consumatorilor online (de servicii sau produse) sa inteleaga diferenta dintre vizibilitatea organica si cea platita. Este imperativ necesar sa intelegi faptul ca economia de piata te obliga sa abordezi o strategie online stabilind in permanenta ponderea acestor doua tipuri de vizibilitate pentru rezultatele cele mai bune. Da, sunt strans legate intre ele si dependente una de cealalta.

Cine doreste sa fie vizibil se va asigura ca siteul are optimizarea necesara prin crearea unui set de cuvinte cheie, de asocierea corecta a lor cu paginile din site si prin crearea unui sistem de adaptare constanta si la timp acestui set de cuvinte cheie.

Cine doreste sa fie la un nivel mai inalt de vizibilitate va trebui sa ia in considerare si alocarea unui buget potrivit pentru campanii online de promovare. Atentie insa, bugetele mari nu aduc mereu rezultatul dorit. Depinde foarte mult cine si cum il foloseste. Cum organizezi campaniile cost per click? Cum pui in valoare elementele SEO ale siteului in aceste campanii?

Ce inseamna SEO: Continut de pagina, Promovarea Brandului, imaginea creata in timp, semnalele sociale si altele.

Au mai fost multe subiecte discutate foarte interesante si utile. De aceea, va las aici cateva dintre ele si in timp, daca apreciati aceste informatii, voi reveni si cu altele la fel de atractive:

  • Obiectivele unei optimizari SEO;
  • Segmentarea proceselor SEO;
  • Analiza avansata a cuvintelor cheie;
  • Atribuirea paginilor destinate optimizarii;
  • Indexarea siteului;
  • Tipuri de campanii implementate;
  • Beneficiile marketingului afiliat;
  • Jucatorii marketingului afiliat;

 

Concluzie

A fost un mic dejun digital delicios si foarte nutritiv pentru mine si pentru asta le multumesc urmatorilor prieteni:

Maria Borteanu (Digital Experts Hub Romania)

Cristian Bolocan (SEO cupcake)

Tiberiu Anghelina (2 PERFORMANT)

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *